TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi. 2026/2027 sezonu için Süper Lig ekiplerinin takım harcama limitleri belli oldu. Açıklanan rakamlara göre en yüksek limite 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile Galatasaray sahip oldu. Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe takip ederken, Beşiktaş'ın limiti 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak belirlendi. Trabzonspor'a ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL harcama limiti tanındı. TFF'den yapılan açıklamaya göre belirlenen Süper Lig takım harcama limitleri şöyle sıralandı: **Sıralama, 2025-2026 Sezonu Süper Lig sezon sonu puan durumuna göre düzenlenmiştir. Limitlerin belirli gerekçelerle yükseltilebileceğine de vurgu yapan TFF, “Kulüpler için belirlenen takım harcama limitleri belirtilen gerekçeler ve usullerle, 15 Aralık tarihine kadar yapılacak başvurular ve her iki transfer ve tescil döneminin son günü en geç saat 18.00'e kadar yapılacak başvurular üzerine Kulüp Lisans Kurulu tarafından artırılabilir.” ifadelerine yer verdi. [news_id:873835]